http://3.bp.blogspot.com/_flipuZb0buo/TFI8qrEYV3I/AAAAAAAAA68/rx6A5LBdy18/s320/kedah%2520sejahtera%25202.png

Sabtu, 18 Julai 2009

Konvoi Festival Kedah Sejahtera

Guar Chempedak (18-7-09) : Konvoi 46 motosikal dan 15 kereta yang diketuai oleh Ustaz Yusof Awang (Pengerusi Lajnah Sukan, Kebudayaan dan Rekreasi DPPNK) yang tiba di Pekan Guar Chempedak pagi ini.

Konvoi yang bertujuan untuk mempromosikan Festival Kedah Sejahtera bertolak seawal pagi tadi dari Taman Jubli Perak, Sungai Petani dan akan menjelajah ke seluruh negeri Kedah bagi mengedarkan bahan promosi Festival Kedah Sejahtera yang dijadualkan akan berlangsung di Bandar Laguna Merbok pada 22 hingga 28 Julai ini.

Ketibaan konvoi ini disambut oleh Setiausaha DPPK Jerai dan Ahli-ahli Jawatankuasa DPPKJ. Peserta-peserta konvoi kemudiannya mengedarkan bahan promosi dan t-shirt festival kepada orang ramai di sekitar Pekan Guar Chempedak. Konvoi kemudiannya berlepas pula menuju ke utara negeri Kedah dan akan bermalam di Pendang sebelum meneruskan pengembaraan ke selatan negeri Kedah pada esok hari.
Ketibaan konvoi yang diketuai Ustaz Yusof Awang di Pekan Guar Chempedak
Peserta-peserta konvoi mengedarkan bahan promosi Festival Kedah Sejahtera kepada orang ramai di Pekan Guar Chempedak
Ustaz Yusof Awang (Ketua Konvoi) mengedarkan bahan promosi kepada salah sorang pengunjung Pasar Awam Guar Chempedak dan menyerahkan bahan promosi Festival Kedah Sejahtera kepada Setiausaha DPPK Jerai

Tiada ulasan: