http://3.bp.blogspot.com/_flipuZb0buo/TFI8qrEYV3I/AAAAAAAAA68/rx6A5LBdy18/s320/kedah%2520sejahtera%25202.png

Khamis, 29 Oktober 2009

SAMBUTAN JUBLI EMAS PAS JERAI

Pas Jerai akan menganjurkan sambutan jubli emas 50 tahun pada 19-22 November akan datang bertempat di Padang Awam Guar Chempedak.


Berbagai acara menarik telah disusun sempena sambutan jubli emas ini yang dijangka akan dirasmikan oleh Timbalan Mursyidul Am PAS, Dato' Dr Harun Din, manakala acara penutupnya dijangka akan disempurnakan oleh Presiden PAS, Dato' Seri TG Haji Hadi Awang.

Program sambutan pada siangnya akan diisi dengan aktiviti kemasyarakatan seperti pameran dan pemeriksaan kesihatan percuma, kaunter khidmat masyarakat, larian Jerai, senamrobik, pertandingan memasak, sukan rakyat, pertandingan bola sepak, kenduri sepak raga, sukaneka kanak-kanak dan gerai-gerai jualan produk.

Manakala pada sebelah malamnya akan dipenuhi dengan konsert kesenian Islam dan siri-siri ceramah penerangan isu-isu semasa yang akan disampaikan oleh pimpinan PAS dan Pakatan Rakyat.

Penganjur juga ada menyediakan 50 tapak niaga untuk tempahan. Peniaga-peniaga yang berminat boleh menghubungi Saudara Bokhari Ali di talian 019-4722339 sementara kekosongan masih ada.

Untuk maklumat lanjut berkaitan program jubli emas PAS Jerai boleh hubungi Ustaz Mussodak Ahmad, Ketua Penerangan PAS Kawasan Jerai di talian 012-4827563.

Tiada ulasan: